HTML

az első bejegyzésem és választott recept

2010.05.19. 12:05 | Ledzi | Szólj hozzá!

Azért választottam Horváth Ilona Szakácskönyvét,mert nagymamám és édesanyám, sőt még édesapám is ebből főzőcskézet!1995 kiadású a könyv amit az ölemben van. Nagymamámnál talátam rá, aki édesapám anyukája, és persze egyből elhoztam! Eddig csak forgattam, de már imádom. Kalóriatáblázat is van benne, testsúlyindex, konyhaitechnikai eljárások, háztartás megszervezése,fűszerek húúú és mennyi minden más, ami persze a blog írás és olvasása közben kiderülnek majd.

 

23 éves vagyok. Van egy tündéri 6 hós "nagyfiam" és egy párom aki szeret enni, imádja a magyar konyhát. Megakarok tanulni mindent főzni. És változatosan kreálni ételeket! Ezért most belekezdek!

Ma kiválasztom a holnapi első Horváth Ilona Receptemet! Azért jó a szakácsköny, mert szerintem igazi magyar ételek lesznek benne, amik talán nem is nehezek, de segítenek abban, hogy ne kelljen annyit gondolkozni, mi is legyen a tányéron aznap! Így holnap burgonyaleves és káposztás kocka az ajánlat! :)

Már alig várom hogy holnap legyen :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fozni.blog.hu/api/trackback/id/tr22015144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása